02-08-07

Så, Idag för ungefär en timme sen, lite mindre faktiskt. Kom jag hem från landet, sammanlagt efter gothia har jag sovit två nätter i min egen säng. Men inte i rad. Inatt blir den tredje o imorrn så sticker jag till Gotland för ungdoms-sm i varpa. Känns ganska taggat asså. Jag o Jenny ska kasta tre-manna men det blir nog bra. ;)

Landet har totalt mörbultat mina lår. Eller aa, luftpistolen iaf. :P
Jag är nämligen för svag för att orka ladda om pistolen med bara min armkraft, så jag måste ta hjälp av benen. Feta blåmärken blir det då. Men men, man ska inte hänga läpp. Jag o Cattis var o körde lite båt också. Det gick riktigt bra. Lika bra gick det inte för henne när hon o maria skulle köra o dom blev tvungna att stänga av motorn o ösa lite o inte fick igång den igen. Då fick dom ro hem. xP

Jag hann med att kasta lite varpa också. Det gick väl sådär. Måste slipa lite på avståndet .. :S
Har spelat boul, o alfapet, o krocket o såklart poker. VÄRSTA pokerhajen man är då !! Vann alla gånger såklart. Det är nog allt mitt TV-nördande framför celebrity poker showdown som har gjort det, :D

men men, nu ska jag göra nåt annat typ kolla pea oså.. (:



puss o hej, leverpastej

Visa att du bryr dig!
Postat av: Maria

lägg in in att min dator ska komma ihåg dig på bloggsidorna :P


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback