21-08-07

image14

Okej så här äre.. Nu har jag typ tröttnat på att lägga upp dikter o inte skriva nåt, så jag tänkte göra typ en blandning.
Inatt sov jag hos cattis. Jag har delat säng med hennes två italienska vinthundar o krigat om plats. Idag var jag med henne. Vi tog 17.01 tåget mot jakobsberg. Sedan gick vi hem till mig jag bytte om typ. Sen vare bah gå raka vägen ner till varpaplanen. träningen var väl ok. Hade typ kassaste resultatet på cm när jag stog på 15 meter. Men jag kastar vanligtvist på 12. så vad kan man begära? Martin var iaf mäkta imponerad av cattis som var på sin första träning idag. Hoppas hon fortsätter dårå. ;D Sen gick vi till bauhaus o jag köpte ett vinerbröd.. MUMS! Bra gjort av mig. Sen åkte vi typ hem till henne jag var där ett litet tag gick med henne o jessica o köpte godis o fick en 1.5l läsk :D det var min dag;)




Du sitter bredvid mig,
så nära inpå.
Jag kan nästan känna din puls slå.
Men trots allt detta,
är du så långt borta.
Avstånden mellan oss är inte korta.
Du ser på mig med en blick av  stål.
För dig är jag inte värd mer än kol.
Kommer du nånsin att se?
Att det är du som får mig att le.
Tankarna snurrar runt i min hjärna.
Min kropp är varmare än jordens kärna.
Din hand snuddar min för en sekund.
sen tittar jag bort.
Som en skamsen hund.
Ögonblicket är borta,
för alltid förlorat.
Om jag bara hade det på bild,
100 ggr. förstorat.
Du sitter bredvid mig,
så nära inpå.
Jag kan nästan känna din puls slå.



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: maria

väldigt lite du skriver om pojken din :O

Postat av: edde

yah.. nää hon skriver aldrig om mig ^^
om det e mig du menar såklart =)

2007-08-24 @ 21:41:51

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback