23-08-07

image15


Så, idag började skolan. Seeeeegt.. Sov typ 6 timmar inatt. Måste vända om dygnet. Efter skolan var jag med vevve. Vi drev lite med killar oså. som vanligt xD
får jag chans på dig? LOOL
Jag har tjockat mig massa idag :P Måste skärpa mig. Sluta äta skräpmat o börja springa. Så fort foten har läkt så. ;) Imorron ska jag med skolan till lillsjön, fan vad segt. :P Ska åka bil med Sofia iofs, men ändå.. Tänkt skita i det först men.. lika bra o följa med.. Ska va i skolan varje dag hela terminen fan. Inte på loven såklart men aa.. Ingen skolk eller nåt nu äre MVG-barn som gäller.



Jag vänder mig om och letar efter svar.
Men ingen kan ge mig något.
Det var dig jag brukade gå till.
Det var du som visste allt.
Utan att jag behövde säga något.
Du visste ändå.
Nu måste jag leta.
Varje dag.
Det finns ingen annan som har ett svar.


Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback