24-08-07

image16

Jag är så jävla damp just nu!! Vi var vid lillsjön idag med klassen , men klassen drog ju fan hem utan oss :O
Bara för att vi satt för oss själva för att vi inte ville köra brändboll osv.. DISSIGT :O
Så jag , Danni o Sofia fick gå från lillsjön till kungsängen stn, det tog typ 40 minuter.. TACK SOM FAN! Det var ju så varmt så man kunde dööö. Nu är jag iaf hemma, sitter o käkar ostbågar o dricker vatten. :P
Vet inte vad jag ska göra mer idag, kanske gå ner o kasta lite varpa.. Om jag orkar.



En önskan, en tro.
Ett hopp, ett liv.
En kärlek, en älskad.
En sekund, en minut.
En livstid.



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: edde

Inte så jobbig om man tänker efter.. :P
jag har fått gå 3km under solen :P
då e det jobbig ^^

2007-08-24 @ 21:43:49

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback