25-08-07

image17

sho bräääääääää :P
Idag har jag varit med edde hela dan typ. Vi gick med min bror, oliver o olivers gudmor anna till outlet. Hade Oliver i bärselen, mysigt. ^^
Sedan träffade vi cattis o jessica o gick o kastade lite varpa. Det gick skitbra.. sAAAAAAAAAAAAAAAAAjk. Nämen det var kul iaf. Sen kom vi hem, käkade nåt som skulle kallas mat. :S godare än igår iaf, faaast.. inte så svårt kanske. :P Nej men det var gott om man gillar varma grönsaker.. eller grönsaker alls. :P
Iaf, efter middagen kollade jag o Edde på "Guess Who", fett rolig. ;)
Det var min otroligt intressanta dag,




Alla gånger du vaknar tänds en stjärna klar,
Alla gånger du pratar lyser den starkare ändå,
Alla gånger du ler öppnas himmelen för dig,
Trots alla gånger du ser, så ser du aldrig mig.



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: edde

hhahaha, varpa var ganska rolig för att vara ärlig ^^
Faktist var jag bättre än dig några gånger jojjo :P

2007-08-26 @ 10:46:33
Postat av: Maria

vinn KM :P

Postat av: edde

aaa, Go jojjo :P

2007-08-26 @ 21:44:05

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback