30-08-07

image19



Så, igår fick jag min nya mobil.. Fett vad den e fin!! ^^ Jag har lekt o mixtrat med den hela dagen idag.. Jag e fortfarande sjuk så jag har inte gjort så fruktansvärt mkt.. =/ Varit hos sjukgymnasten dock, Har typ nåt muskulärt problem i foten. :S Hoppas vi, för hon sa att jag var öm i benen i foten oxå.. men vi hoppas att de inte är så att jag har problem med det. ;) Min mobil ja.. samsung U600. SÅ FIN!!! :D Har redan lagt in låtar osv i den.. sean kingston - beautiful girls är det som låter när man ringer till mig nudå. ;)
Imorgon hoppas jag på att kunna gå till skolan för jag e tillfälligt feberfri. jippiiiii ^^



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: edde

haha aaa din nya mobil e snygg :D
aa hoppas du blir frisk tilss helgen <33

2007-08-30 @ 21:57:38
Postat av: Maria

älskling, ska du också äta middag hos pappa idag?


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback