31-08-07

image20

Tjoo bree ;) Idag har jag gjort ganska mkt.. eller aa mkt o mkt men iaf . :P Först var jag i skolan. Helt ok, lite lång förmiddag bara. Språklektionen var kaos, förutom att det tog 30 min, innan lektionen kunde börja för att några pers lekter rövare, så vare ju inte direkt kvalité. IG-engelska på låg nivå. xD Jaja, jag klagar inte , en riktig softlektion. :P
Efter språket träffade jag natta o vi bestämde att hon ska köpa min gamla mobil. wiie ;) tjänar lite pengar på ingenting. :P Sedan gick jag hem o satte mig vid datan lite. Sedan ville Maria vila så jag tog med Oliver o gick o mötte edde o gick för o kolla på FC Järfälla - Viksjö 2, f-93 div 4. Det var väl ganska kul för jenny spelar ju i FC. Vi såg nästan hela matchen innan Oliver blev riktitg arg o vi gick hem. Sedan gick jag o edde o handlade på ICA. Riktig tjockismat. Potatisgratäng, lövbiff o pepparsås. MUMS! O vi har köpt chips o dipp som vi ska käka oxå. ;) Nu har vi spenderat kvällen med att kolla på Hitch, sjukt rolig film. ;) Små klockrena iskalla kommentarer o saker som gör som e riktigt kul. Nu är det slutet o jag antar att den slutar lyckligt, för att det är en sån film. :)
Min dag har varit helt ok, o nu e jag trööööött. :P Ska nog prata med min fru lite (hoppas hon loggar in) o sen sooova..:D



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback