12-07-07

182383-1


Jag har haft bloggen ett tag men har inte skrivit i den, men nu ska jag börja.


Är rätt seg nu efter träningen, en och en halv timme i regn på Ritorp. Rätt ok ändå. Slö träning med lätta övningar. Gick rätt ok. Idag kommer bli en seg dag, Jag måste städa upp det som jag o bror har stökat ner när vi varit själva och så måste jag tvätta massa fotbollskläder oså som jag ska ha med mig till Göteborg.

Göteborg, fan vad jag längtar! Gothia cup för andra året i rad. Den här gången känns det dock lite mer taggat. Efter SM-vinsten känns det superbra!

Nej nu har jag inget mer och skriva, ska väl duscha o ta mig nåt o äta,



Puss o hej leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: Maria

Åh :D nu kan jag spionera på ditt liv också ;D high five


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback