02-09-07

image22

Heeej ;) , Så, idag hade vi match mot bele/barkarby. Vi spelade ut dom o vann med 3-0. Det gick ganska ok för mig. Gjorde vissa grejor som inte var så lysande men men. Bele var iaf inte ens nära att göra mål. Martina hade inte ett enda skott på sig på hela matchen. Fett syynd. :P Sen, åkte jag o edde med pappa hem. Men när vi kom hem var mamma inte hemma utan alla var o handlade på willys. Så vi knatade upp till mormor o morfar o var där ett tag. Fick lite godis osv.. som vanligt. ;) Sen på vägen hem igen så stannade jag o edde o lekte på tallbohovsskolans skolgård. LMAO! Det var länge sen. :P sen kom jag hem, vi kollade på skruva den som beckham där dom leker proffs men ser ut som amatörer. :P Sen åt vi mat. Det var gooooott. x) för en gångs skull gjorde mamma ingen konstig mat . :P haha!! nee skojja, ;) Sen har jag inte gjort mkt. Är fett trööööött. Kommer somna tidigt idag. xD
Jusste idag är min o edde 1månadsdag.. grattis till oss. Och (fett läskigt sammanträffande) min o carmen 2månadersdag. LMAO!! vi kom på det igår och jag fnissade länge för mig själv åt det. :P lol. Grattis till oss med. Det är riktigt tufft att vara nygifta. hahahaha xD nu ska jag gå o göra nåt annat ;)




Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: edde

haha leka i parken var bäst..! :P
Grattis för 1 månad älskling <33

2007-09-02 @ 21:46:14

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback