05-09-07

image23



Hejsan. :) Så imorse vaknade jag o var tröööött. Men jag krigade mig upp en halvtimme innan jag skulle gå. Letade tjocktröja aslänge, slängde på lite mascara, borstade hår o tänder o gick i princip. Sen gick jag o mötte sofia innan skolan (som vanligt) xD haha, sen var det skoldags. Dagen började med HL-tid. Det var väl ok, man beövde inte anstränga sig särskilt mycket. Vi valde fördjupning. Eller aa, jag pratade ju med emma i måndags o bestämde att jag ska ha foboll, men det behövde man skriva iaf.

Efter HL-tiden hade vi NO. Jag blev klar med stuideuppgifterna som man ska göra. Det gick ganska snabbt. Vissa frågor var lite krångliga men det är bara o fråga Zahra så säger hon ju svaret. XP Sen efter NO så hade vi VÄÄÄRSTA håltimmen på 2 timmar. Jag o Sofia gick hem till henne o hämtade 60 kr. som jag lånade så jag kunde köpa skåpnyckel. Sedan gick vi tillbaks till skolan, jag hämtade skåpnyckeln och skulle gå upp för o kolla vilket skåp nyckeln passade i. Vi har nämligen inga nr på våra skåp, så jag fick testa nyckeln bland 26 skåp typ. :P Tror ni inte att det var typ sista skåpet också?!! *evil eyes*. Aja, sen gick jag o Sofia o åt lunch. Något som dom kallade pasta med köttfärssås.. Mer, hård pasta med köttfärsklumpar i sås. Vevve tyckte det var gott, Magnus med, o aa alla utom jag tror jag. Men jag e kräsen så... :P

Efter lunch skulle jag haft engelska, men jag hade IG-möte med Laura, birgitta o pappa. Lol. Birgitta tyckte jag var som en ny människa. (På ett positivt sätt). Gladar och piggare oså.. Det var ju faktiskt lite kul att höra. Mötet tog typ en timme så jag hann inte gå på engelskan. Efter engelskan så var det dags för svenska. Svenska med läääskigaste läraren. Hon e läskig, men bra. Vi håller på o öva inför nationella, just nu håller vi på med uppsatsskrivning. Jag skrev typ 2 A4-sidor. Oså fick jag läxa att skriva ett personligt brev. (Det missade jag när jag var sjuk).

Efter svenskan hade vi SO. Örjan e så iskallt skön. :P He-man of enskede.. yeaay. LMAO!! Så töntigt.. De e till och med töntigare än "Dirty Örjan". Men aja, han e riktigt bra lärare iaf. Intressant o bra SO-lektion om Buddhism. Han hade genomgång, så kollade vi lite på en film sen så var den slut. Efteråt pratade vi lite sen åkte jag hem. Jag åkte hem o käkade, satt lite vid datan o framför TVn, bytte om o drog till träningen.

Träningen gick bra. Lite loj bara för Peffe var på IKEA med jobbet. LMAO! Men det var ok, Mankan gjorde ett bra jobb. :) :P Sen behövde jag skynda mig hem o duscha o finslipa på svenskaläxan, äta o sätta mig vid datan. LOL. Nu är jag nyduschad o allt. Men jag måste vänta på att pappa ska ringa innan jag kan somna. För imorrn ska vi springa 2 km i skolan och jag måste ha mina joggingskor o dom e hemma hos pappa. Antagligen. 10 min, eller under för MVG, jag ska kriiiiga.:P



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: Maria

run bitch run.

Postat av: edde

hahah lycka till imorn.. hoppas du får MVG :P

2007-09-05 @ 22:39:47

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback