06-09-07

image24



Hej! xD
Så idag vaknade (krigade mig upp) klockan 8, jag skulle gå klockan halv 9 för att hinna i tid till musiken. Iaf, så krigade jag för o hinna leta reda på skor o kläder o allt som behövdes till skolan. O borstade tänder o hår osv o gick iväg. Jag stressade verkligen för att inte missa första musiklektionen o hamna efter. O vad säger dom inte när man kommer dit? "Det är bara halva klassen som har musik, den halvan som har bild". Självklart har jag alltså inte bild. >_< *EVIL EYES* Så vi hade håltimme, då gick jag hem till pappa och åt frukost som jag inte hann äta hemma eftersom att jag skyndade mig iväg. >_<

Efter håltimmen hade vi matte, det var produktivt. Eller inte. :P Seeen hade vi lunch. Fett äcklig mat igen. Falukorv med pulvermos. YUCK!!! Jag kunde typ inte äta. Lunchrasten spenderade vi med några skitungar från 9D. ;) Sen hade vi gympa. 2 km vare ja. Jag sprang på 10.20 inte så nöjd med mitt resultat men... skit samma, jag sprang på iaf. Sen duschade jag o sen hade vi språkval. Det gick bra, fick beröm för mitt vackra brev. yeaay. :P  Vi avslutade skoldagen med SO, PANIK! Vi kollade på tråkigaste filmen.. Little buddha. Kunde han inte valt nåt tråkigare liksom? O så fort Örjan gick ut så vare KAOS.

Efter skolan gick jag hem till pappa o pluggade. Har pluggat en jävla massa matte idag. Jag är så JÄVLA trött på matte . :O FYFAN!!! Att folk kan tycka det är kul. :S Men jag blev tvungen eftersom att jag måste lämna in 2 läxor imorron. Men dom e klara iaf. *gör vågen för mig själv*. Imorrn äre ganska kort dag, sen ska jag va med Edde..

Här några väl valda ord från Oliver:

'''''-å.l

¨å'm-ä.- ''


Det var min dag, nu ska jag skriva om lite tankar o funderingar jag har;
Bebisar är verkligen smarta. Jag menar vuxna människor försöker lirka in grejor som dom vill ha in i konversationen, men bebisar skriker bara så får dom som dem vill. Gillar dem inte någon så visar dem det. Dem får ALLT! Vi matar dem, bär på dem, sjunger för dem, myser med dem, leker med dem, torkar upp deras spya, torkar deras dregel, pussar deras fötter, fan dem torkar sig inte ens i arslet själva. Allt dom behöver göra är att le lite, så gör vi det till och med med glädje. Fan vilket najs liv när man tänker efter...


Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: edde

matte blir kul då du förstår.. för de kommer du tänka och skratta att hur dum du var att inte förstå det innan eftersom det var så enkelt att förstå.. aja..
Oj Oj oliver han e skön xD
men undra vad det betyder xD

2007-09-06 @ 21:35:00
Postat av: edde

Ok jag skriver igen eftersom då jag skicka min medelande hade du inte skrivit dina funderingar o tankar xD
Jag svär det e sant xD, ska börja leka bebis.. få se om jag får allt xD

2007-09-06 @ 21:41:09
Postat av: Maria

Oliver's got the brains.

Postat av: edde

exakt :P

2007-09-08 @ 11:15:47
Postat av: Maria

EDDE VAD LEKER DU FIN O ALDRIG KOMMENTERAR I MIN BLOGG FÖR? :p VAVAVA?

2007-09-11 @ 23:33:25
URL: http://maehae.blogg.se
Postat av: edde

Abuuuuu :P
ok jag ska xD

2007-09-22 @ 00:08:38

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback