1-09-07

image21




tjoo bree!! Det är inte mkt tid kvar på det här datumet!! Jag blev tvungen o blogga den första o allt!! :P
Idag har jag faktiskt inte gjort nåt speciellt alls.. som vanligt.. :P Jag vaknade typ halv 1, gick upp käkade chips o dipp frukost med syrran min, :D Kollade på Oliver som lekte med sin nya hoppgunga. Han tyckte den var riktigt rolig. :) Hoppade runt ett tag innan han blev skittrött. xP Sedan städade jag hela köket, mitt rum o plockade i vardagsrummet. Det var naajs, eller inte. :P sedan satt jag vid datan. Sen kom mamma hem o jag fick en väska. ROSA, iiiih! lol! :P Iaf, sen satt jag vid datan lite till, kollade på reprisen av ID, DAMP på den där fjortisen i slutet som bah skrek.. :| Sen kom pappa o hämtade mig... Vi åkte o köpt eltejp till matchen imorrn, sen åkte vi o hyrde film. Fur the imaginary portrait of diane arbus. Starrring .. vem? Nicole Kidman såklart ;). Den var bra .. Lite skum kanske , men bra. O nu sitter jag bah här o skriver. Ska publicera det här innan klockan blir över 24.00.



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback