12-09-07

image26




Hej!
Så idag hade jag varit i centrum i kallhäll o köpt choklad för andra gången... Fast Vevve betalade andra gången, men jag hjälpte till att äta. hahaha. Iaf, hon hade köpt mörk choklad. Och Danni tycker inte om mörk choklad, inte ens lukten. Så vi satt på snoppbänken som jag har döpt om till porrbänken för att Vevve tycks ha sex med alla där!! PERVO!! :O haha, iaf.. Danni gick o satte sig på en annan bänk. O jag bah: dissare?!! Stackars porrbänken vad har den gjort dig liksom?!! o hon bah: haha men måste alla sitta där? haha alla kan ju sitta på olika.. O Vevve bah: men det går inte, för det blir en bänk över iaf.. O då sa sofia: en bänk?!! kolla där borta det finns ju 7 bänkar TILL där. O vevve bah: neej 6.. o så sa jag: neej 7.. Allt hon tänker på är verkligen S-E-X.... Iaf, då kom jag på: Vevvelicious är efterbliven , hon kan inte räkna. O Dannilicious är nånting (kmr inte ihåg) för hon dissade porrbänken. O Sofia är snuskig för hon stoppade upp arslet i fejjan på mej. (Jag satt på ryggstödet till bänken o hon gick framför mig på bänken). O Jojjolicious e bäst för.. jag e bäst helt enkelt!!

Primalicious?? JAG VET!! :D



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: Vevvelicious

HAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA fett bra beskrivning av våran dag! xD xD xD!!!!!!!

2007-09-12 @ 16:38:57
Postat av: edde

hahahahhaah xD
va intressanta saker ni gör :P xD

2007-09-13 @ 17:58:01

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback