14-09-07

image27




Shoo bräää!! watsap?
Idah har jag haft en kort skoldag. Skolfotot gick damp dåligt. Fotografen var värsta surkärringen typ. Okej, klassen kanske var LITE irriterande men shiiiiit asso! :O Iaf, Det tog en halvtimme att ta ett gruppfoto. Sen skrek hon till oss att gå ut o vänta på att få ta ensamkort. Ensamkortet var CP. Varför ska man alltid sitta som om man har en kråka uppe i arslet? Ärligt talat? "Vrid näsan mot kameran o tilta huvudet åt vänster". VA?!! Det går ju fan inte! Kortet blev helt CP, för jag koncentrerade mig bara på att sitta rätt, inte på hur jag såg ut. Nu har jag varit hemma hos mela lite med Edde o nån Alex. Primus kallas det. Fick mat som vanligt.. LMAO!!

Har gjort massa *evli eyes* mot Edde idag för han har varit dum! :O *EVIL EYES* (igen). Nu ska vi typ kolla på filmerna vi har hyrt o svulla gärnet!! YEAAJ!! xD

JUSSTE!! Varför haru handen i håret?? Jag har fastnat med bindan!! HAHAHAHA XD Danni o Sofia knooows :D



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: edde

haha jag har inte alls vart dum :P

2007-09-15 @ 16:05:22

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback