18-09-07


image28



Tjaa alla ;) Så jag har inte bloggat på ett tag. Har inte haft direkt mkt att skriva.. =/ Men idag känner jag mig riktigt inspirerad. Det kan bero på ett flertal anledningar. Kanske att jag inte kan gå för tillfälle och därför måste spendera min tid annorlunda? Kanske så har jag läst lite andra bloggar och tycker nu är det dags för mig igen? Aja, oavsett så vet jag inte.

Jag har funderat lite på hur mycket man egentligen vill veta om sina föräldrar och dess sexvanor. Självklart är alla detaljer och sånt ÄCKLIGT. Men varför berättar dom sånt då?!! Era föräldrar kanske inte e lika saaajko som min mamma. Hon sitter nämligen och berättar hur hennes loverboys könshår ser ut.. Jag och maria skrattade lite åt det vid matbordet, för att han har bevisat för maria att det är oranget. Då kommer mamma o försöker vara rolig: jaa, det är ju lite grått här o var.. YUCK!! JAG VILL INTE VETA!! När jag o maria snackar om det skämtar vi o de e okej på en helt annan nivå. Hur kommer det sig? Om jag hade fått höra från min mamma att han hade oranget könshår hade jag väl spytt precis på plats. Men när Maria säger det på ett litet speciellt skämtsamt sätt så äre okej ändå. Visst , man vill ju inte liksom höra FÖR mycket, men om man nu ska höra något så äre ialla fal INTE från sina föräldrar man vill höra det.

Min pappa däremot, han berättar ingenting. Jag o Maria har försökt få honom att klämma ut vem det är som har rökt Camel-cigaretter på våran balkong. Han har självklart iingen aning. Vi tror att han har en secret lover. Vi måste bah få honom att erkänna. Vi har några teorier om vem det kan vara , men jag vill inte avslöja för mycket utan att vara säker. Så dom tankarna får stanna mellan mig o min bror. ;)



Jag har skadat foten. :O DEPRESSION!! Jag kan inte gå på den alls! Jag får inte spela fotboll förräns jag har fått klartecken från en läkare. Mamma ska ringa imorron för att få en tid för att få den röntgad. Jag vill spela!! TÄNKER INTE MISSA SLUTSPELET!! Förra året missade jag nämligen finalen i sanktan för att jag låg på sjukhus för magen. Jag ska fan spela alla matcher i år!! Visst, jag missar den i helgen mot Vändelsö men.. Ingen mer!! Det är inget fel på min fot hoppas vi o jag kommer kunna spela utan vidare! Jajamän ;) 

Jusste vevve!! Måste slänga in att jag absolut INTE tycker att du ska klippa undercut!



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: Maria

älskar dig också bror!

Postat av: edde

Hoppas din fot blir mkt bättre älskling
<33

2007-09-18 @ 23:53:53

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback