19-09-07

image29




Shoo brää allihop!! Så idag har jag hoppat iväg till skolan på mina kryckor. Fett vad ont i händerna man får. :S Jag fick tid för röntgen imorron klockan 3, då ska jag ta kort på min fot o se vad som e fel. ;) Det ska bli intressant, hoppas att d inte e nåt så att jag kan spela så fort som foten känns ok. Skulle vara rätt trist att inte kunna kasta i helgen. =/
I helgen ja! Då äre varpaläger. Jojjo, Cattis and Jenny goes finspång. yeaaaah! haha, nä men det ska väl bli kul, :) Jag har faktiskt längtat, de e ju alltid kul o åka bort med polare. :D

Jag har som sagt cp-ont i händerna. De jävla kryckornas fel. *evil eyes*. ärligt asså kryckor e fett jobbigt. Jag tar mig fram långsammare än en snigel. Jag kan inte bära min egna böcker i skolan själv (okej de e inte så farligt de e rätt sooft faktiskt xD) O jag kan inte göra normala saker. Jag känner mig riktigt jävla HANDIKAPPAD!!! :P
Jag vill kunna gå på foten snart så att jag kan gå till centrum på mindre än en halvtimme kanske? haha.

Idag ska jag pluuggaaa.. vi har värsta SO-provet imorrn. Fast om jag har riktig tur så missar jag det, tack vare min läkartid. Vi kan ju alltid hoppas. ;) hahaha! Aja har inte mer att skriva nu.... men vi hörs loosers ;)



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: edde

som jag sa innan hoppas din fot blir bra.. och att det e inget allvarligt
haha lycka till med SO :P

2007-09-19 @ 17:17:02

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback