kn1v21-09-07

image30




Heej allaaa!! Idag åker jag till Grytgöl med Cattiiis o jääännyyy! :D Fan vad bäst det kommer va jue. ;)
Jag har packat klart typ allt, vi ska bara lösa dispyten om vem som ska ta med sig fotboll. :P O jusste, så ska jag ju köpa godis såklart :D O alla vet ju att jag e KUNG på att packa.. Nej inte drottning.. KUNG!! Fick ner allt i en rullväska.. o med allt menar jag:

Luftmadrass

Duntäcke

Kudde (tjock)

Trosor x3

Strumpor x2

Fotbollsstrumpor x3

T-shirts x3

Linnen x3

Hoodtröja (WE/SC)
Mjukusbrallor

Shorts (fina)

Shorts (sport)

Tights

Sportbh

Träningsoverallen

Necessären (smink, hårspray, tandborste, sminkborttagning)

Tvål, shampoo o balsam

Handduk


Det var nog allt. :P O sen har jag min lilla varpa-rygga oxå men den e typ tom den ska fyllas med GODIS sen. ;)
Jag krigade verkligen ner allt. :P Fick sitta på väskan för att stänga den men vafan, vad gör man inte? ;)
Jusste fotbollsskor.. det får jag lägga i ryggan det med. I en plastpåse förstås.. dem får ju inte smitta av lukten på godiset!!! Jag ska typ byta jeans innan  vi åker bara, annars e jag pretty much fit for fight! 

GRYTGÖL HERE VI COME!



Puss o hej, leverpastej ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: edde

hoppas det går bra där borta älsk

2007-09-21 @ 23:52:08

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback