45-1 och söt hund.

Nu har jag inte bloggat på år och dagar känns det som. Fast egentligen har det ju bara gått två veckor. Men iallafall. Danmark var skitroligt! Motståndet i turneringen... hyfsat ändå. Vi spelade skitbra typ hela turneringen och vann till sist med en målskillnad på 45-1 på 7 matcher OCH jag gjorde två mål!! Det är faktiskt en stor grej för mig som typ aldrig gör mål. xP
Efter Danmark nu har jag varit på landet i en vecka med Maria, Oliver, mamma, Thomas och så Kim som kom nu i onsdags. :) Vi har haft det bra och varmt. Det var bara idag det regnade,  då var det inte så jättemysigt att åka båten men men. :P
Nu ska jag tvätta och imorgon är det match mot Bajen och sen ska jag ut på landet igen efter det. =) Kommer hem för gott nästa helg. :)
Hund har vi fått nu också. :) Freja, hon är jättesöt och go. Jätteduktig kissar och bajsar ute hela tiden. På landet är ju dörren öppen hela tiden så hon traskar ut och gör sina behov. :) Hon biter på en hel del grejer, men hon är ju valp. Men skorna har hon låtit vara till stor del ändå. :) En liten gosnisse helt klart! :D

Nu sitter jag och tittar på heroes, eller ska iallafall, måste ju titta när thomas har varit snäll och spelat in och sparat allt på boxen. :)

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback