Imac är komplicerat

Haha jag blev ju typ totalt idiotförklarad idag, så PINSAMT! Vi skulle skriva ned lite på mediaproduktionslektionen. Och självklart har dom helt nya Imacs och jag har aldrig suttit vid en mac i hela mitt liv. Jag frågade om ALLT.

Hur öppnar man rutan? hur gör man större? hur gör man mindre? hur sparar man? var ska man spara? hur stänger man ner? hur loggar man ut?
Kände hur läraren och han som jag intervjuvade verkligen tyckte att jag var dum i huvudet.
Haha men vad ska man göra? Jag har ju aldrig suttit vid en, då är det ju svårt att veta? Haha okej en del saker kanske var logiska som att man skulle stänga rutan genom att klicka på den lilla röda pluppen i hörnet med ett kryss i mitten, men ändå.

Imorgon börjar jag 12.40, skööönt. Och idrottslärarn har strykt idrottslektionen på torsdagseftermiddagar så jag kommer sluta tidigt på torsdagar. Galet skönt ju! :D Skolan börjar växa på mig nu, inte storleksmässigt så, men jag börjar liksom bli lite mer instatt och känna att det kan bli något av det här. Det känns som att jag har hittat rätt liksom. =)

Efter skolan imorgon händer inte mycket, jag har absolut inga planer. Så folk jag är öppen för förslag. Fatta piken.


Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback