Regn o McDonalds

Regn är verkligen tråkigt. Allt blir bara blött o bläigt! Fast regnet stoppade inte mig o Danni som åkte till Mcdonalds och åt frukost iallafall. Hah vi har sagt att vi ska göra det innan skolan börjar. Så dagen innan skolan börjar blev ju perfekt. Haha verkligen sista minuten, så oss! xP

Match idag, rätt okej matchväder ändå, gillar att spela i regn. Det blir inte lika svettigt och äckligt att springa då. Lite blött om fötterna förvisso men det är inget jag tänker på när jag spelar. Har lyssnat på evanescense - my immortal som en galning. Min bror hade rätt den är galet bra. Takida - reason to cry går an det med, fan min musiksmak har ändrats asmycket. Eller njaa jag lyssnar ju fortfarande på min smörcountry men ändå. xP

Nej nu har jag redan tröttnat på att skriva... xD Matchersultat kanske kommer, om jag orkar.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Maria

McDonken ;)

Postat av: Mikaela

Bättre sent än aldrig. har massa Takida om du vill höra xD

2008-08-17 @ 23:01:52
URL: http://ouhff.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback