regn och tråååk

Shit vilken seg dag, jag har inte lust att göra något alls.. Men tråkigt har jag, min bror har totalsvikit mig och skaffat jobb och grejer!! Nej men ärligt talat, fan vad hon gör mig stolt! Hon fick erbjudande om en lägenhet, men ett krav var att hon skulle ha jobb, så det går hon och fixar bara sådär. Hon har verkligen fixat det för sig!! Hoppas verkligen att hon får lägenheten nu!! Oliver börjar ju dagis på måndag så det är väl dags att skaffa eget tycker jag. Så jag har någonstans att hänga. haha! :)

Nej men åter till min sega dag, det har till och med gått så långt att jag satte mig och läste... EN BOK! Helt tragiskt.. Inte var det en pocket heller utan en riktig bok... Jag skäms lite nu. Jag har löst sudoko också, nej usch vad min hjärna har fått arbeta idag, inte bra.

Ikväll blir det god middag för att fira min brors triumfer. Hah hon fick välja mat ganska obvious vad det blir, potatisgratäng, kött och pepparsås. Hah ni som känner mig och min bror vet att det är den vanliga maten när det ska vara lite speciellt.

Oliver är hos sin far och Kim är hos min mor ... så jag är ensam hemma... Riktigt dött, fan vad slutet på sommarlovet är segt, speciellt när det regnar. Fast jag kan ändå inte låta bli att njuta. Jag måste ju göra det, njuta alltså, av min sista lediga tid innan skolan drar igång. Måste bara vända tillbaks dygnet, men det kommer nog i och med träningarna på kvällarna nästa vecka. :) På lördag kommer cattis hem!! :D Hon ska väl bo hos mig ett par dagar för att slippa trängseln hemma när de får gäster. Alltid trevlans med min bästa kompis hos mig! :D

Nej nu har jag suttit här och skrivit om typ ingenting hela tiden så nu får det vara nog för jag orkar inte mer. (Ork är överskattat). Nu ska jag typ.. kolla på någon film eller kanske spela lite sims. Vi får se.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback