Sa du något ?

Ingen skolk hittils. Okej jag har haft en och en halv vecka med lektioner. Men det är fortfarande bra tycker jag. Har varit sjuk iofs, men det kan jag ju inte hjälpa? Tror att jag fortfarande är lite småsjuk. Men äsch, detaljer. Jag vill inte ligga hemma helt själv hela dagen o tycka synd om mig själv ändå! Nej jag vill till skolan och kämpa på och få goodie goodie betyg och kunna gå på högskola om jag vill sen. Okej det är bara början av ettan. Men vafan, lika bra att kriga som om det vore i slutet från början. Blir lättare hela vägen då tror jag. Det är min teori iaf och jag ska gå efter den.

Hah idag på mediaproduktionen fick vi bästa uppgiften. Vi skulle ge oss ut och tjuvlyssna på folk och skriva ned deras konversationer. Det slutade med att jag och Freja satte oss på pendeln fram och tillbaka till Karlberg-Sollentuna. Det var lite svårt men det var kul. Lite udda uppgift, just därför var det skoj. Sen så skrev vi rent allting på imacs, och vi vet ju redan vilken expert jag är på det vid det här laget. Nej men idag kunde jag faktiskt helt själv utan att fråga. Känner mig lite duktig faktiskt. Fast jag hade liet problem med att gå igång textredigeraren men... jag lyckades at last.

Imorgon har jag lite sovmorgon, POWER! Sedan efter skolan ska jag möta bror min och sen ska vi till husby och grilla med hennes fästman och hans familj. galet mys och kul! :D
Jag har plattat håret nu också.. Fick lite inspiration till det just nu. Men smart som jag är så tänker jag inte på att håret blir varmt efteråt, och jag efterstryker med handen efter varje drag med plattången. Så min stackars hand är alldeles röd och svider. Hah blond kallas det I guess. xD

Nej nu har jag varit duktig och uppdaterat min blogg lite. *Klappar mig själv på huvudet*. ska väl typ sova någon gång innan 12 iallafall. Jag satsar på det.



Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback