Skolan, skolan o skolan

Shit vad trött jag är.. galet. Har ju gått i skolan nu dom här två dagarna, okej vi har inte gått särskilt länge men det är fortfarande en stor omställning från att sova hela dagarna typ till att ha en tid att passa och åka en timme fram och tillbaka så det blir sammanlagt typ två timmar (säkert lite mer) bara resa. Men det känns bra ändå. Var lite nervöst men inte alls illa. Det trodde jag ju inte heller men man kan ju aldrig veta. :)

Skolan är i vilket fall jättefin och stor med betoning på stor. Gick typ vilse på väg till skåpet idag.. xD
Lyckat? nej men sådan är jag. Imorgon börjar lektionerna ordentlige så imorgon måste jag gå hemifrån klockan 07.00. Shit jag är verkligen ingen morgonmänniska, jag orkade knappt gå på HL-tiden i min förra skola när den var klockan halv 9 och då gick jag hemifrån klockan 08.00.. Men det kommer säkert gå bra, gymnasiet känns peppat på ett annat sätt med roliga ämnen också (mediaproduktion).

Har förresten idrott på schemat tre gånger i veckan. Tre gånger verkar ju asbra! Idrott är kul, träning är kul och skönt. Iallafall efteråt. Det utlöser ju typ såna där endorfiner tror jag det heter. Som ger en lyckokänslor. Nej nu känner jag att jag borde duscha och sen gå och lägga mig. Måste trots allt upp klockan 06.00 imorgon. Imorgon kommer det säkert bli som idag, det vill säga att jag kommer hem och lägger mig i soffan för att titta på tv och sedan somnar. Jag vaknade iallafall till kvart i 6 och klockan 6 skulle jag vara på varpaplan och kasta cm. Men hör och häpna jag kämpade mig faktiskt iväg och kastade. Helt okej gick det också och jag vann.

Äej duschen och sängen låter lockande just nu..

Visa att du bryr dig!
Postat av: Ida

ingen rolig blogg att läsa. ser ju fan ingenting.

Postat av: jenny

haha jag har bara idrott entimme i veckan xD

2008-09-02 @ 18:05:34

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback