En uppdatering såhär innan det nya året.

Ja vad ska man säga? Fick massa fint på julafton, tack allihop! :)
Massa har knasat men det löser sig nog.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Juste nyår blir hemma hos brur. ;D

Äsch här kommer anledningen till att jag ens skrev det här inlägget.

Sammanfattning av 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Yesbox



2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga.



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Hmm.. Nej.. inte i år.. men dom blev blivande päron ;D



4. Dog någon som stod dig nära?

Näej.


5. Vilka länder besökte du?
Danmark och Grekland ftw. ;)



6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Mhm..



7. Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Vettefan.. xP



8. Vad var din största framgång 2008?

Att jag fixade mina betyg i nian från 160 till 240 poäng på en termin. ;D



9. Största misstaget?

Lita på en viss person.



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

sjuk yes. Skadad.. nja om man räkanr ryggen så aa.



11. Bästa köpet?

Kexchoklad? xP


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ingen aning.. pärlbollar i skolcafeterian? xP


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
för en stund aa.



14 Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Marry me med Amanda Marshall.. Och Over you med Daughtry ;D



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare .. eller nja lika tror jag.



16. Vad önskar du att du gjort mer?

Gått i skolan? :P



17. Vad önskar du att du gjort mindre?

skolkat.. >.<.. oså vare det där med cancerpinnar.. -.-



18. Hur ska du tillbringa julen?

Den firade jag med min bruuur ;D



19. Blev du kär i år?

mhm..



20. Hur många one night stands?

FÖR MÅNGA. Nej driver inga, som vanligt. :P



21. Favoritprogram på TV?

Grey's anatomy, 90210 och The secret life of an american teenager. ;D.



22. Bästa boken du läste i år?

Ugly.



23. Största musikaliska upptäckten?

Hmm.. svårt.. Ingen aning faktiskt.



24. Något du önskade dig och fick?

Jadå. Det fanns en del xP



25. Något du önskade dig men inte fick?

Ah men det kommer ;P



26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Inget speciellt? :P


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mh..


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
GANGSTER!!! :D


29. Vad fick dig att må bra?
Cattfisen, bruuur och Mitt lilla hjärta Oliver :) <3



30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Adam Brody som vanligt? XP



31. Vem saknade du?

En person..



32. De bästa nya människorna du träffade?
Hmm.. allt rudbeckfolk får det var då? :D


Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

va söt du e älskar dig syster <3


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback