Gratis fika

Som ni ser i min rubrik så handlar det här inlägget om gratis fika. Jajamänsan!
För det är den enda anledningen till att jag kom till skolan idag. Det är nämligen så att vi har fika nu i mentorsgruppen och sen ska vi gå till aulan och titta på någon julshow.  
Och ÄRLIGT TALAT, så hade jag aldrig kommit hit bara för showen. Jag tror att mentorerna vet det. Liksom julshowen är inte enough. Men om dom slänger in lite gratis fika innan.. JA då jävlar.
Och ja.. dom hade ju rätt, för sitter jag inte inte i skolan nu och väntar på fikat? Jo! Det gör jag!
Julshowen blir liksom det man måste gå på efter fikat.. Som ett sätt att betala på liksom.. Så egentligen kan man säga att fikat inte är heeeeelt gratis.. Men egentligen så är det ju det eftersom att det inte kostar några pengar för mig.
Shit vad krångligt det blev nu... Men ja ni fattar grejen?

Idag har jag inga direkta planer. Ska till pappa ikväll när han har slutat jobba och det är väl det egentligen. :)

Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

haha tjociiiiiiiiiiiiiis <33333

Postat av: Bror

så länge det krävs en motprestation så får det INTE kallas gratis ;-)

2008-12-19 @ 18:17:27
URL: http://blankagolv.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha nej de e inte dt fräschaste och idag så blev det en sallad till middag, ja, BARA sallad. Kommer säkert va hungrig inatt men ändå :P och visst har jag det bra, det är helt otroligt, nere på Miami beach (??) nu och ja, va ska man säga, helt otroligt:)

2008-12-22 @ 01:26:52
URL: http://ouhff.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback