Jassåå

Igår var tanken att jag skulle ha en chill chill kväll hemma hos morsan.. men saker o ting hände och min kväll slutade hemma hos pappa med en colaflaska och en havreboll. Inte helt fel det heller dock. Inte som planerat men.. skönt att jag kan räkna med pappa och bara ringa honom så kommer han. Det känns bra och betyder mkt. :)

Idag hade jag inga planer från början.. Men nu ser det ljusare ut. ska väl träffa Cattis o Mardin en liten stund och sen på bio med min heta bruur. ;D Fick en bio-check av morsan o brur har alltid massa för att hon är en jävel på att sälja. Den gangstern. ;)

Imorgon.. händer väl inte mkt.. Ska åka en tur o retur resa till månen, åka jorden runt 40 ggr medans jag röker på och blir stupfull. Men det är ju en helt vanlig söndag iofs.

Later fakkers.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

Jag vet jag är tyngaste lään! Men du e fan tung du med, borde ta med lite Koks på din resa också. Då kanske jag å hänger på ^^


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback