Onödigt

Jag typ stressade som fan från bussen till skolan för att jag var sen.. Okej bara typ 5 minuter men iallafall... Så kommer jag till skolan, är inte läraren mer försenad då? JO! Och han har inte kommit än.. Helt onödigt att jag stressade.. Speciellt eftersom jag stressade från tåget till bussen också.. Bajsonödigtjävlaskit... 
Nu är jag i vilket fall här och jag har graf. Fast jag venne riktigt vad jag ska göra.. eller jag har en aning men jag vet inte hur.. 
Sur blev jag också när jag försökte göra ett jäkla @ på Macdatan typ 10 ggr och den gick till typ startsidan hela tiden.. Innan jag kom på hur man skulle göra.. Jag lär mig aldrig det haha. :P Helt misslyckat.. xD

Men men.. Graf nu, sen lunch sen idrott... Hypat.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback