Då var det dags

Så, har inte bloggat något, jag vet. Men nu får det väl vara dags då. Gårdagen var helt ok. Blev väckt klockan 1 av Cattis som ringde,  tur var väl det för klockan 2 skulle jag möta Maria i centrum och hålla henne sällskap i en timme medans Oliver var med sin farmor. När vi sedan gjort det så åkte jag med de båda till Kallhäll.
Väl där var jag några timmar (Cattis kom efter en liten stund också), sedan kom pappa och körde oss hem till Jakan. Här hemma ville cattis träffa någon rolig så vi frågade Stefan, snäll som han är så åkte han hit och det blev en chillkväll för oss alla tre, och Nadja som kom ner en stund också. (=

Idag vet jag inte vad som hända skall. Hade tänkt att gå till banken och fixa min bankkod (det var för lång kötid igår), men jag vaknade allt för sent och jag orkar inte stressa ner nu. Måste ställa klockan imorgon och gå upp tidigare och gå ner till centrum och fixa det där. Fan vad jobbigt livet ska vara. Lol.

Nu sitter jag och tittar på pushing daisies på canal + comedy. Sjuk serie, men rätt bra ändå faktiskt. Ska väl klä på mig lite vanliga kläder istället för pyjamasen. Nej nu blev det ju jobbigt igen!!

Visa att du bryr dig!
Postat av: Maria

Ditt kommentarfönster ser lite lajban ut :P (där man lämnar kommentarer?)



Kanske borde göra ett litet <br /> mellan rutan man skriver sitt namn och kom ihåg mig grejen?



jag har också fortfarande pyjamas.. haha sÅ RUTTET


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback