Hund och dum enterknapp

Hej igen, Nu sitter jag här hemma hos Cattis efter e lång dag med bil och tågåkande. Har varit och kollat på hunden, och vi bestämde oss för att köpa den. =) Jättesöt var hon. ^^ Hon kommer till oss den 23e! :)
Sen kom vi hem till cattis o handlade o lagade mat, riktig tjockismat! SKITGOTT!! Och nu sitter vi och nördar vid varandras datorer. Japp det är sant, tragiskt men sant. Hon sitter vid min bärbara och jag vid hennes stationära, i samma rum typ bredvid varandra. Kul man kan ha!! :D

Jag är så IQ-befriad ibland!! Jag satte på Cattis dator och klagade på att den bara klickade hela tiden (den fortsatte att klicka med musen fast man inte klickade själv), och jag sa att hon hade en cancerdator o bla bla bla... Så kommer Cattis och tittar, nej det var inte datorn... det var jag som råkade ha en grej på enter-knappen... Hehe jaa.. då kände jag mig inte direkt ... smart....  Så det kan gå då! :)

Ikväll ska vi typ hyra någon film och titta på. Massa mys helt enkelt! Och Imorgon ska jag hem till min far och spela ALLA nya tillägg till sims som min systers kära pojkvän har skaffat åt oss! TACK KIM! :D Och sen blir det middag där och förmodligen sova också!! massa myyyys för mig!! :D


Visa att du bryr dig!
Postat av: Daniela

Yay för hunden! :D... sendedär me att du kalla MIG blond.. mm..

hade myyys! <3

2008-07-09 @ 21:57:27
Postat av: Egoina

tror det :P


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback