Ingen blogg o massa sims

Nej nu känner jag mig dålig, har inte bloggat på ett tag. Okej inte så länge men ändå typ två dagar.
Jag har egentligen inte gjort så mycket, i lördags var jag med Magnus och badade, det var varmt ute så det var skönt. :) Vi pratade om massa grejs också och det var kul o bah gå o snacka om allt. =) 
Igår och idag har jag bara varit med
Maria och Oliver. =) Vi har spelat MASSA sims! :D Det är så roligt, jag tröttnar liksom inte. Visst kan jag bli lite trött klockan ett på natten när det går skitsegt och då stänger jag av. Men sedan när jag vaknar dagen efter så är suget där igen. xD Beroende tror jag att det heter, haha.

Nu är jag hemma hos min mor igen. =) Har träning tisdag, onsdag, torsdag. Så jag tänkte sova här då. Senast Torsdag blir det hem till pappa igen tror jag. (= Imorgon är det som sagt träning , från morgonen (kommer inte ihåg exakta tiden jsut nu) till klockan 15.00, får se vad dagen erbjuder efter det. ;)

Nej nu ska jag spela sims 2 Livets historier, så sjukt bra att det finns sims till laptop jue! :D:D

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

jag tröttnat liksom inte. (och du klagar på min svenska) :P Sims nerd :D

2008-07-14 @ 21:05:37
Postat av: Mikaela

Träning och grejer! x) Fan va skönt att ha ngt att göra då ^^ eller Sims verkar ju fungera väldigt bra x) Fan , jag saknar Sims :/

2008-07-14 @ 21:11:43
Postat av: Johanna

Haha :D En CP kommentar (jag har ändrat mitt slarv) och en braig, duktig pojke ;) , sims äger! stackarn då :(


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback