Meningen med livet och ny plattång

Monty Pythons - Meningen med livet,  KLOCKRENT! Verkligen, om ni inte har sett den... SE DEN! Den är skitrolig. Lite äcklig på ett specifikt ställe som inkluderar en tjockis med en hink på en resturang. Säger jag mer så ser ni den kanske inte, och det vore ju inte så bra. :)

Idag vaknade jag före mamma (som har semester nu), kors i taket! Jag brukar alltid vara den som vaknar sist. Lite stolt över det faktiskt. Jag har iallafall lyckats med det där som kallas att vända tillbaks dygnet, det känns bra. Träningarna är slut nu, men vi åker till Danmark och spelar cup på måndag. Vi har samling 05.45 på måndag morgon... Det känns ju bara såååå fantastiskt.... inte. Men men, det går ju alltid att sova på tåget. (=

På dagen idag var jag och mamma och shoppade lite på outlet. =) Fick två par skor och lite strumpor av henne, sedan i centrum införskaffade jag mig en bra (bättre än den jag har iaf, definitivt) plattång och så fick jag sån där spray man ska ha i håret när man plattar det av mamma. =)
Tack mamma, du är bäst. (Jag lovade att skriva det här bara för att smöra lite men det låtsas vi inte om).

Nu är jag ganska (väldigt trött) och ska väl sova strax, känns lame såhär på sommarlovet och allt men det är väl bra att faktiskt sova på nätterna skulle jag tro. haha.

Juste! Jag måste hinna med att åka till husby imorgon eller på söndag och träffa min
bror och min fis en gång innan Danmark!!


Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

haha, samma spray som jag visade dig att jag hade :P, haha självklart ska du ha samma som jag gumms :) pusss

Postat av: Maria

ja klart du måste träffa oss en vända innan du säger ban bann och vinkar adjö :/..



Nu ska jag återgå till helvettet här. 2 ungar är jobbigare än 1!! haha, jag lovar!

2008-07-19 @ 09:35:03
URL: http://blankagolv.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback