musikrum o tvätt

Gud vad jag har gjort absolut ingenting idag! Men ändå förvånansvärt mycket.. Jag har inte gått ut eller gjort något roligt idag, men jag har tvättat, städat, skruvat och betsat. Ja minsann, produktiv har jag iallfall varit. :)
Sedan så har Thomas och mamma (mestadels thomas I guess) fixat vårat förråd/datorrum nu så att det har blivit ett datorrum/musikrum! Hans två syntar står här nu så fint och även min och mammas gitarr. Jag och mamma har spelat lite tillsammans. =)  Eller aa försökt iallafall... :P

Imorgon blir det tvätta det sista och så måste jag iväg till Bromma och köpa två par fotbollsstrumpor.. och så ska jag till husby en sväng och träffa min
bror och Olivfisen innan jag åker!!! Jag måste verkligen det!!! Kommer sakna dom något så gaaaaalet!!

Aa jusste förresten, har ni sett den där reklamen för always bindor?? Have a happy period, always? Ilska på den reklamen... Det tyckte mamma med.. men jag måste ge det till henne, hon sa en rolig grej idag faktiskt. :P
M: Är du lycklig när du har mens johanna?
J: eeh..
M: Ja vi andra är ju olyckliga när du har det, men är du lycklig? 
Jag förstår inte riktigt? Skulle jag bli typ tjurig eller så under mensen? äsch då! aldrig! ;)

Nu börjar jag bli lite småtrött faktiskt. :) Får se om jag orkar vara vaken och tvätta en maskin till när den som går nu är klar... Only the future can tell!

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

Fan vad najs att ni har fixat till klädkammaren då , får komma och kolla sen :)



Själv så är jag alltid jätte lycklig när jag har min mens :D (not)


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback