Nyvaken och TV-shop

Jag är helt nyvaken o tröööött.. Fan vad jag hatar att vakna, känner mig alltid lika besviken på mig själv,.. Vet inte varför, kanske att jag känner besvikelse för att jag somnat för sent, eller vaknat för tidigt, eller somnat för sent o vaknat för sent, sovit för mycket, eller för lite.... Jag för jag sover aldrig normala tider.. Aldrig typ mellan 22-23 till typ.. 8-9. utan alltid typ.. 03.00-13.  Det här med att vända tillbaka dygnet går inge bra för mig... Det kommer vara kul när jag ska till Danmark och ska vara på centralen typ klockan 6 på morgonen... Jaa....  Helt stört egentligen. :P

Nu sitter jag i soffan bredvid cattis och hon tittar på TV-shop.. Nej jag driver inte .. TV-shop! XD Och hon sitter och kommenterar vissa saker också... då och då kommer ett, "OJ" eller "NEE" eller som nyss, "Den verkar bra, jag tror på den" och "JAG BLIR BARA IRRITERAD FÖR JAG VILL OCKSÅ HA SÅNT DÄR", oså bytte hon kanal.  Cattis alltså.. När jag påpekade att hon faktiskt sitter och tittar på TV-shop jadå skrattade hon lite nervöst och bytte kanal, sen när jag koncentrerade mig på datorn igen så bytte hon tillbaka. Jag tror hon är lika normal som jag! :D

Idag blir det pappadag, har inte varit på banken idag heller,  jag vet... jag suger. Men jag sover FÖR LÄNGE! Måste ta det när dygnet är normalt igen. Alltså när jag inte sover till klockan ett... FAN det kommer ju aldrig att hända. Skit också,...

Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

HAHAHAHAHA xD jag ville ju ha en såndär ball sak, såg du itne hur cool den va ? :P det fanns ju inget bättre, och för det andra så måste ju någon kolla på TV-shop xD


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback