Rostat bröd med kaviar

Jag sitter här i soffan med pyjamas fortfarande... Fan vad sommarlov sliter på dygnsrytmen... Inte bra, jag måste börja vända tillbaks den snart. Har ätit frukost också, det är en bra grej med att vakna sent dock, att jag faktiskt äter frukost. Känner mig lite stolt över det.. Rostat bröd med kaviar förresten, (därmed rubriken).

Idag hade jag planer att gå till banken , men än en gång var jag alldeles för trött. Jag får ta det imorgon med pappa på förmiddagen istället, lättast så han har ju bil och grejer också. Prima!
Idag ska jag titta på en hundvalp och sedan åka till
Cattis, jag har lovat att ta med mig ett sällskapsspel som hennes päron ville spela. Haha dom är mycket roligare än min päron på det sättet. Dom tycker sånt är kul, och det gör ju jag med så det är skitbra! :D

Nej nu måste jag klä på mig och dra till tåget, vi ska ju till cattis nu!


Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

haha, det låter ju bra, nu sticker vi på äventyr ;)älskar dig sötnos<3


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback