Tacos o massa sims 2

Shit vilken dag. Det är inte så att det har hänt värsta grejerna, men den har slitit på mig ändå. Vaknade av att mamma ringde mig.. Sedan satt jag och degade till typ halv 3, då jag insåg att pappa skulle komma klockan 3. Sagt och gjort det gjorde han, men jag var inte klar så stackars pappa fick vänta på mig. :P När vi sedan hade handlat kom vi hem o lagade mat oså.. Tacos med milkshake som efterrätt.. Skitgott :D Första gången jag gjorde egen milkshake o det var riktigt gott ju! :D Men det har iaf varit relativt mycket fixa idag.. och sånt är alltid jobbigt. :P

Kim har som sagt fixat typ ALLA sims 2 tillägg som finns!! :D:D Guldstjärna till honom för det!! :D Så jag o maria har setat och spelat och blivit frälsta av allt nytt som finns! :D Men vi orkade inte mer ikväll, för det gick sent och hon mådde halvrisigt, så vi tar upp det imorgon igen! *längtar* LOL! :D

Imorgon ja, då ska vi bada också och sen ska jag typ till Farsta... Hoppas jag pallar, annars blir det hemmakväll med bror. Jag har iofs sagt att jag ska åka dit, men aja är jag inte up for it så är jag inte, kan inte göra något åt det... Vi får se som sagt.. Ska kolla Tila tequila nu och sen sova. =)

Visa att du bryr dig!
Postat av: Maria

jag tycker du är up for en sims2 kväll med mig :-) vi kan spela lääänge för jag får en efterlängtad sovmorgon på lördag :-D älskar dig min kära bror!


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback