Telefonförsäljare

Är det så svårt för telefonförsäljare och liknande att lyssna på vad man säger när man svarar? Det är väldigt ofta som jag svarar: Johanna,  och dom säger något t ex hej jag heter stefan och ringer i uppdrag av cancerfonden är det helene jag pratar med?  EEH NEJ! Det är johanna som jag sa!!! Det ringde en tjej nyss, jag drygade mig lite med flit men jag blir så trött.... Hon ringde och sa;
Hej jag heter...(kommer inte ihåg namnet)... och jag ringe i uppdrag från E-on. jag svarar då jaså? odå säger hon : jaa är det helene jag talar med? nej det är det inte , det är johanna! men du kan få tala med helene, sa jag då. Lite drygt kanske? för hon skrattade lite nervöst och tackade typ.. Sen pratade jag högt i bakgrunden om vad jag hade sagt så hon skulle höra. Inte mitt problem, det är hon som inte kan lyssna... Okej jag kommer inte ihåg hennes namn heller. :P
haha sten i glashus var det va? haha nej men det var ju faktiskt hon som ringde.. :O  Då får hon ju hålla koll liksom!!
Nej usch nu har jag dampat totalt, vet inte vad det är.. typ värsta menshumöret eller något! haha :D
Nej nu blir det ingen mer blogg idag, det orkar jag inte. xP kanske.. Jag ska inte lova något. haha :D

Visa att du bryr dig!
Postat av: Maria

telefonförsäljare är ju så goa..



"är det stehns fru?"



"nej, hans dotter"



"jaha, men om du är hans sambo kanske man kan ta det med dig?"



HAHA SUCK


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback