Trött...

Shit jag är helt döööd.. Hade första träningen efter sommarvilan igår, självklart var det två träningspass och på det senare fick vi springa massa. Dum som jag är så somnade jag till på eftermiddagen/kvällen.. så jag var inte sömnig klockan typ 22.00 när det hade varit lagom att gå och lägga sig, nej jag somnade försent och nu gick jag upp klockan kvart/tjugo över 7 för vi har ju träningspass idag med. Fan vad dåigt, idag får jag inte somna, ska hålla mig vaken och gå och lägga mig klockan tyo 22.00 istället. Kommer bli lättare att komma upp till träningen på torsdag då tror jag. :P Men då äre bara ett träningspass, men jag måste ju upp lika tidigt för det. >.<

Jag gjorde inget förutom träningen igår, jag orkade liksom inte med något. Förlåt
Cattis för att jag inte ringde eller så men mobilen dog och jag orkade inte bekymra mig om att ladda den. =/
I eftermiddag/kväll får jag se om jag orkar med något eller om jag är lika seg som igår. haha :P

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

Du har lärt dig ngt iallafall ^^ Sova på 'fel' tid lönar sig inte xP (kom inte på ngt bättre att skriva ) :$

Postat av: Maria

snyggve då! du behöver ingen skönhetssömn ändå :-D



vi saknar dig!

2008-07-17 @ 21:43:19
URL: http://blankagolv.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahaha nu du xP jag har en "riktig" blogg :D

2008-07-18 @ 16:41:45
URL: http://ouhff.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback