Youtube, gitarr o massa saknad

Idag har jag fixat det allra sista inför Danmark och packat ihop allting. Känns härligt och kul att åka imorgon! :D Men jag kommer sakna massa folk galet ju!! Kommer inte kunna smsa eller ringa heller ju eftersom att det blir galet dyrt... Skit också!!

Aja idag vaknade jag och duschade och sånt, sedan har jag hunnit med att handla fotbollsstrumpor och godsedjur till Freja som kommer den 23e (jag är i danmark då), samt träffat bror o fis o kim! :D Mitt hjärta är verkligen världens finaste Oliver!! :D

Har spenderat kvällen nu med youtube och gitarr, (förklarar min rubrik hära litegrann).

Aja ha det bra i Sverige while i'm gone. lol fett töntigt. haha xD

Visa att du bryr dig!
Postat av: Maria

saknar dig.


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback