asbra ;D

Det gick asbra på andra delen av Samprovet idag!! :D:D Inte alls lika krångligt som igår! ;D
Idag mådde jag ju bra också och hade inte feber som igår.. kanske spelade en liten roll det med. ;)
Efter skolan följde jag med Melina hem ett litet tag, sen åkte jag till min PÄRLA/PINGLA you name it! ;D Har varit hemma lite också och träffat min mor som var mörbultad efter att ha varit hos sjukgymnasten.

Älskar att vara med Cattis.. Även fast båda vi e lite osociala med varann då o då o håller på med mobilen o shit... Jag blir så gladish av o bah vara med henne. :D Sjukt hur vänner kan få en att må så riktigt bra! :D Släpper dig aldrig idjuut! <3

Imorgon har jag typ en lektion på morgonen... sen har vi hål i typ 2½ timme innan vi ska gå till engelskan och bara få ett papper och sen gå.. onödigt?? Vi ska leta upp läraren direkt efter idrotten istället så vi kan dra sen! :)
Sen blire överraskningsfest för Victors pappa och sova över där, mys. :)

Det var min gråa vardagliga vardag. :)

Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

hahahah, så du menar att jag är osocial? :O förstår inte var du pratar om riktigt ;)

Postat av: Mikaela

haha xD hade jag haft cola så hade jag ju självklart druckit den :D hade så bra hos Victor idag =)

2008-11-14 @ 20:33:10
URL: http://ouhff.blogg.se/
Postat av: cattiis

haha, mmm... va mysigt :) <3

2008-11-20 @ 13:35:27
URL: http://cattfiis.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback