FUCK THIS

Jag hatar verkligen att vara sjuk.. det totalsuger.. har varit det i typ tre veckor nu.. TRE VECKOR.. o allt läkarn säger är: vila så ger det nog med sig... aa jo.. jag märket det! :O

Ännu surare blir jag när S-knappen hela tiden ramlar av.. den bah lossnar från tangentbordet o vill inte sitta kvar.. jävla skitknapp. Säger det.. skit asså.. Mycket man kan irritera sig på i den här världen.. Sen kanske jag ska fundera på svälten i Afrika oså... Nej min knapp är viktigare!! :O Iaf för mig.. den är ju mer relevant.. och jag kan ju faktiskt göra mer åt den än åt att lilla mohammed o nordafrika inte får middag idag.. ärligt.. kanske inte på lång sikt.. men just nu.. när jag sitter ensam, pank, sjuk o irriterad i mitt rum.  Sen får ni säga vad ni vill.

Shit det känns alltid som att jag skriver så vettiga saker!! go me! :D

Visa att du bryr dig!
Postat av: emma

nu h ar jag visat att jag har brytt mig ;) och du, S-knappen är faktiskt viktig, annars kan man ju inte skriva SEX! Då blir det ju ex, och det är inte lika kul som SEX! :D

Postat av: Mikaela

Visst det kan ju vara så, men de e inte lika roligt som om jag skulle vara allergisk mot kyla!



ensam, pank, irriterad. det är jag. Tack å lov slapp jag sjukdom iallafall :P

2008-11-27 @ 19:47:50
URL: http://ouhff.blogg.

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback