Gula katten

Shit nu fick jag typ största nostalgitrippen och kom att tänka på den gula katten...
skriver så mkt jag kommer ihåg.. Mela RÄTTA MIG GÄRNA FÖR DU KAN SKITEN :D

Den gula katten Sven, skyndade sig ned till busstationen.
Men han kom aldrig fram, för någon stoppade hans, ryggsäck med halm.
Så tragiskt, att man ska behöva mobba folk för det där. Nu kör vi.
Den gula katten Sven, var halvvägs nere vid busstationen.
Då såg han bussen åka, då blev han så ledsen fick syn på en kråka.
Fråga när nästa buss gick, han blev så ledsen för svaret han fick.
Den skulle aldrig gå nå mer, busstationen skulle läggas ned.
Stackars den gula katten sven, han får väl aldrig mer åka buss igen.
Han får ligga där hemma i sin tråkiga kattkorg.
I love you katten Sven, you'll always be in my heart.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mikaela

SKAM kvinna SKAM! Men nu sitter jag vid en jävla mac och fattar inte hur man kopierar.. rättar dig sen ;)

Postat av: Mikaela

SKAM kvinna SKAM! Men nu sitter jag vid en jävla mac och fattar inte hur man kopierar.. rättar dig sen ;)

2008-11-29 @ 19:00:01
URL: http://ouhff.blogg.se/
Postat av: Mikaela



Den gula katten Sven, skyndade sig ned till busstationen.

Men han kom aldrig fram, för någon stoppade hans, ryggsäck med halm.

Så tragiskt, att man ska behöva mobba folk för det där. (ÄH) Nu kör vi.

Den gula katten Sven, var halvvägs FRAMME vid busstationen.

Då PLÖTSLIGT han såg bussen åka, då blev han så ledsen fick syn på en kråka.

HAN fråga när nästa buss gick, OCH blev VÄLDIGT ledsen för svaret han fick.

Den skulle aldrig gå nå mer, busstationen skulle läggas ned.

Stackars den gula katten sven, han får väl aldrig mer åka buss igen.

Han får ligga där hemma i sin tråkiga kattkorg.

I love you katten Sven, you'll always be in my heart.



(om jag inte är helt ute och cycklar)

2008-11-30 @ 16:00:54
URL: http://ouhff.blogg.

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback