Mysdag ^^

Skolan idag dårå, Åkte dit, och hade media. Stannade till och med på simningen fastän jag inte var med. Jag och Elin satt o glodde på alla som kämpade o simmade 2000 meter.. 80 längder... fyfan ser inte fram emot att ta igen det sen... Aja..
Efter skolan åkte jag till cattis, oså mötte vi Victor (med C) och åkte hem till mig. ^^ Mysigt att spendera eftermiddagen med min aaaabsolut bästa pingla cattiis.
Me loves you lajftajm forever syster. Finns aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalltid här för dig hjärtat. ALLTID. Stöttar dig i ALLT du gör!!

Nu sitter jag o cattis i min säng, trångt och mysigt. ^^ Lol, nej men det var en mysdag iallafall. ;)

Imorgon är jag ledig.. vilken "OTUR".. Verkligen.. x)  FETT SKÖNT! :D Ska bli massa sova imorgon!!!

salooon fakkers!!

Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

jag vet att du bryr dig jämt, det är det som fått mig att klara allt, hoppas verkligen du vet att jag ALLTID finns för dig med, älskar dig GROVT!!

Postat av: Victor (Med C)

Ja det var mysigt, ska sitta uppe hela natten och nörda framför valet nuXD

2008-11-04 @ 23:58:36
URL: http://aikblogg.blogspot.com
Postat av: Mikaela

joo det var väl det som var det bästa, =) Fy fan, 2000 m o.O jag har fan svårt att palla med 1000 :O

2008-11-05 @ 09:37:16
URL: http://ouhff.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback