Nästan frisk o de e ju bra o shit vad den här rubriken blev lång...

Nu är jag nästan frisk.. Typ... o det är ju asbra. Ska kanske t o m iväg på den där varpa-sova-över-grejen idag.. Annars sover jag hemma inatt också och åker bara till Sunne på lördag... Men det beror på massa olika faktorer.. det verkar troligast att jag faktiskt åker iväg idag dock. ;D

Nu sitter jag och tittar på Ellen Degeneres, det är rätt underhållande faktiskt. ^^ Har en liten moodbreaker men moodbreakern får skylla sig själv jag tänker inte slicka arsle idiot!

Men aah.. nu ska jag väl.. sitta o göra ingenting ett litet tag till innan jag fixar osv.. ^^ Kanske platta håret idag.. hmm.. låter ambitiöst dock.. o jag e ju jävligt lat... får se.. ;)

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback