Arab-turk-affro-nigger...

Jaa, ni som känner mig vet att jag har en extreeeem förkärlek till att driva med folk på internet. Aldrig så att det är direkt jätteelakt. Utan bara för att det är extremt roligt för min egen del. :D Jag tycker att min senaste idé var en av mina bästa på länge och konversationen är så rolig och har spårat ut så totaaalt mycket att jag bara måste dela med mig av den!! ;D Den äger rum på kamrat.com (lame jag vet men vad gör man inte för ett väldigt gott skratt?) och den pågår än.. så uppdatering lär komma!! ;D


jag: fett katt ;D

han: waaa :DD

jag: jah

han: fett katt ;D ? waat? :o

jag: abouw vet du inte vad de e bree?

han: äru arab?

jag: hahahahahahahahaha aaaa största gangstern yao!

han: En svensk som leker arabic juoppo homo! Inte bra hörru du!

jag: vad driveru svensk? abouw fett keff du e!! vilken jag e svensk? känneru mej eller? neej? jag kanske inte e arab men har inte sagt svensk heller?

han: Arab turk Bla*** samma sak! Kossipää!

jag: vem har sagt turk? Du vet inte va jag kommer ifrån, du ska inte döma folk, bara för att alla inte är mammas svenska små sötnosar som heter Rickard svensson och har rött/blont hår osv... utan blattar i sverige skulle sverige va kefft. Det är ju d som gör sverige najs också att d finns alla sorters människor.
Stackars dig, dumma människa.

han: Hahahahha du din lilla arab ja e inte svensk men ja e inte invandrar som du xDD tyvärr... o sverigedemokraterna vinner och du åker tillbaka till Irak .. Rätt åt dig!

jag: Hahahaha aaa hela vägen rakt hem till irak bara x)
Precis där jag kommer ifrån. Helt rätt. gud vad intelligent du är!! du måste ju ha typ.. minst 9 i iq ;D Fett skillad YAO!

han: Jaa typ.. Men en Arab-Turk-Affro-Nigger som du har ju 0 IQ så du kan ju dra tillbaka till din pappa binladen som matar dig med bomber! Boom BOOM ! fly tillbaka hem som du en gång flydde hit

jag: Abouw du kan min etniska blandning som om den vore din egen bakficka tjooock skillat mannen! ;D Nää han matar mig inte med dom? Han lägger dom i min ryggsäck o säger till mig att "glömma" den på tunnelbanan, du vet som alla vi Arab-Turk-Affro-Niggers gör. ;) Jag ska aldrig tagga tbax hem jag ska leva här föralltid!!!! Respekt mannen!

han: KÄFTEN ARAB_NÄSA!

jag: Abouw läään keffaste förolämpningen mannen. ;D Fett ruulig haru ngn mer? ;)

han: DU KLAFFA IGEN DIN KEBABKIOSK O FAR TILL DIN FAR OM HAN LEVER... HAN KANSKE DÖTT AV EN BOMB

Jag: Abouuuw walla mannen de börjar arta sig! ;)
Walla klart han lever men jag kan inte tagga till han , han gömmer sig under jorden du vet. Klart han inte har dött av en bomb? Han e den som dödar andra med bomber? Walla jag sa till dig innan? Du måste va mer uppmärksam.. juste om d kommer ett paket till dig. va inte orolig d är en present från min far. ;D
peace, love o respekt mannen!


Visa att du bryr dig!
Postat av: melina

hahahah :D de skitkul o driva me folk!


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback