Gaaalet.

Galen har varit lite crazy idag! XD Ingen skola, var hemma o sooov. Skönt o välbehövt. Cattis kom till mig direkt när hon hade slutat (hon sov hos mig natten till idag också o vi umgicks igår o natten till idag XD JA NATTEN!! XD)
oså umgicks vi lite till o sen åkte vi till knarkarby för cattis behövde sin heeest. xD Nej men hon skulle hem o hämta lite grejer oså.. ^^ O sen blev jag tvungen o åka till skolan i vilket fall... hämtade pengar av Emma som jag sedan gav vidare till Mikaela för det var tekniskt sett hennes pengar. ^^

Hoppas det inte blir lika speejsat imorgon. Har skola och sen ska jag möta Sofia snabbt o få tillbaka min OC-box som hon har haft i 20 år typ. :P Sen vet jag inte, träffar väl cattis en stund eller så tills maria kommer hem. ^^ Sen ska jag ta det lugnt hela fredagskvällen och bara ladda LaddA LADDA inför finalen på lördag!!! :D:D Galet vad taggat. Hela lördagen är spejsat taggad!! :D

Ska väl duscha typ nu och sen gå och lägga mig på bäddsoffan bredvid min extremt underbara systersons säng. =)


Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

hahha, det har vart galet kul att vara med dig, nu får vi fan se till att träffas oftare xD älskar dig <3


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback