idag dåva

Jaa, idag har jag gjort rätt mycket ändå. Eller flängt runt mycket om inte annat. xD
Åkte från Jakan med 2 tåget till Kallhäll där jag hängde med mela som en cooling till klockan 3, då jag tog tåget till centralen, o bytte till tunnelbanan till globen o mötte min mor. Jag var med henne på jobbet i kanske 45 min. Sen åkte vi med hennes chef till tyresö.. av alla ställen. Men aa, för där fanns ngn überbra affär tydligen. Där mamma skulle kolla efter en klänning till sitt bröllop. Tur att hon hittade ngt där annars hade det varit en trip all for nothing.
Men vi slapp åka kommunalt hem därifrån iaf. Thomas var hos en kompis i krokarna.. typ xP o hämtade oss med bilen.


Nu sitter jag här o dricker te. Tyckte det var viktig information. ;)

Visa att du bryr dig!
Postat av: Freeeja

Haha, kul dag :p

Hihi :)

2008-10-29 @ 20:08:57
Postat av: Mikaela

Vi e coolaste i Kallhäll ffs :D

Postat av: Anonym

Hejhopp! Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-30 @ 21:04:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Maria

jag kan inte ens stå när du inte seeeeer pååå

2008-11-01 @ 01:59:21
URL: http://blankagolv.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback