Idag..

... har jag varit i skolan på en lektion. Det var mediaproduktion där vi håller på med video. Lektionen började 08.20 och slutade 11.25. Vi redigerade våran reklamfilm som vi filmade igår. Det var riktigt roligt. Valde media från början för att det är kul med film liksom.. och det ÄR det verkligen. Shit fatta dom som jobbar med att göra sånt är! Snacka om att ha roligt jobb. Det blev lite småkrångligt med musiken dock men vi fixade det till sist. Lite halvsurt bara att vi inte hann riktiiiigt klart utan måste göra klart det allra sista imorgon på resurstiden. Hmm.. men men, allt för att det ska bli så bra som möjligt. :) Ska föreslå att göra en liten förändring i filmandet då också. Då kanske jag får en smäll av Freja och Johanna haha men men... xD Och efter mediaproduktionen var det mentorstid i typ 2 minuter sen lunch sen heeem!!

Nu sitter jag hemma och äter muffins och dricker läsk och tittar på desperate housewives.. Nej int nya nedladdade avsnitt utan repriser på femman haha. xD
Har sjukgymnasten idag också.. Kommer säkert ha ont ikväll.. bajs då. Aja bara det är bra till på lördag! ;D


Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback