Igår mest dåva.

Jaa igår så träffade Jag mela, sen träffade vi victor (med C), sen gick vi runt o lodade tills vi träffade Liv o hennes pack. Det var sköjsigt. Men liv, du var mindre än jag hade trott. Haha Victor (med C) böjde sig fram o viskade lite diskret i mitt öra: "Dom e inte lika gamla som er va?" jag trodde jag skulle dö. xD Så fick jag förklara aaallting.. xP

Sen blev det melan o mat där. gott! Känner mig fet, äter alltid något varje gång jag e hos mela! XD
Sen blev det hem o chilla o till sist sova.

Övar gärnet nu på gitarren. Ska bli skillad! ;D

Imorrn blire väl kompisar lr ngt, kanske skulle va med victor (med C). hm ja vi får se. :)

äru nöjd nu victor (med C) ?!?!?!

Visa att du bryr dig!
Postat av: Victor

Haha ja men dem såg inte ut att vara särskilt gammla:P



Du kanske kan spela gitarr, men jag kommer alltid äga dig på "Guitar Hero"^^<3

2008-11-01 @ 03:29:04
Postat av: Victor

"(med C)" Aa det är jag;)<3

2008-11-01 @ 03:30:31
Postat av: Mikaela

HAHAHA xD (med C) underbart :D

Postat av: johanna

Sv mikaela:

Haha jaa jag stavade fel först och det var ju världens grej... xD

2008-11-04 @ 08:09:25
URL: http://kn1v.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback