Mål :D

Har inte skrivit på typ en vecka... Har inte blivit så bara.. Har varit upptagen oså..
Jag har hunnit spela både kvartsfinal o semifinal i sanktan. Kvarten vann vi med 6-0 mot Gröndals IK, ganska lätt ändå. Semin spelade jag idag, mot Enskede IK på skytteholm. Det blev vinst med 3-0, och jag gjorde mål!! :D 1-0 målet gjorde jag t o m. På nick på en frispark från Malin. Hah galet!! :D Jag blev så lyyycklig för jag brukar aldrig göra DOM målen. Brukar typ göra 11-0 målen, som liksom inte är viktiga. ;)

Nu sitter jag hemma hos min bruuur och tittar på tv o snackar dhw. Missade ju förra avsnittet. FAN galet sne för det... :S
Aja nästa vecka blir det nog inte heller så mkt skriva. Ska bo här nu i en vecka, pga. vissa omständigheter.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback