Mys

Sov hos bror igår. :) Första gången juh! :D Det var totalmysigt. =)
Sov i en bäddsoffa i Olivers rum. Det gick jättebra han sov i sin säng (en riktig storbarnssäng) hela natten. Vaknade till ngn vid 6 kanske och pep lite men somnade om direkt när han fick nappen. Det var jättemysigt när jag la mig och skulle somna och bara lyssnade på hans andetag. :) Han snarkar ju också det är inte liiika mysigt men det är Oliver så det gör liksom ingenting. =)

Nu är Maria och hämtar snyggve och sötnisse!! :D Oliver är med henne och kim är nere i centrum och handlar. Så jag sitter här hos min bror och snyltar på nån grannes internet. Tack för att ni inte har skyddat hörni! :D Fortsätt med det tills maria har fått sitt internet! ;D

Idag ska jag bara ta det lugnt.. Vara här.. ska sova här inatt med. Vi ska ha filmkväll ikväll. :) Det känns helt naturligt och bra och mysigt att vara här! :D Hemma hos min bror ju!! Lite galet kanske, men jag är så jäkla glad för hennes skull!! Min bror äger!! :D:D <3

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback